Quan i on?
El dissabte 17 de novembre de 2012, de 10:30 h a 14:30 h, al Campus de l’Alimentació de Torribera (UB), a Santa Coloma de Gramenet.
Què és ExpAliments 2012?
És una festa amb múltiples activitats al voltant de l’alimentació, la nutrició, la salut i els aliments, en un entorn saludable d’activitat física. El tema principal d’aquesta edició és la seguretat alimentària.
Les activitats són gratuïtes i hi ha de tota mena, per satisfer a tots el públics, fins i tot als més menuts. Experimentació, coneixement, taules rodones i debats, inclòs una sortida de marxa nòrdica per conèixer l’espai privilegiat on s’ubica el Campus de l’Alimentacio, al Recinte Torribera, a Santa Coloma de Gramenet.
On informar-se sobre ExpAliments 2012?
Web-Blog: http://expaliments2012.wordpress.com/
Programa: http://expaliments2012.files.wordpress.com/2012/09/programa-expaliments-201210.pdf
No et pots perdre aquesta nova edició de la festa ExpAliments 2012 que organitza el Campus de l’Alimentació de l’Universitat de Barcelona.
Hola papa el teu blog no se si es xulo perque no me l’e mirat
Me gustaMe gusta